2015年3月27日 星期五

塔斯曼尼亞自駕遊。Launceston(The Honey Farm, Lavender House)


每次自駕遊~除左做導遊..仲會擔任"人肉GPS"工作

雖然每次要花精神時間去刨熟晒地圖..但其實都樂在其中

不過老闆怕我刨地圖..刨得辛苦~通常會話反正出張咭

直接用google map引航..就唔駛做呢~話雖如此..但我話

如果突然無訊號..收唔到咁點? 加上我覺得去一個新地方

始終要清楚自己位置~就算有咩事..求救都起碼話到比人知

google map只會輔助~主導始終係我囉(加上我做事..習慣要有兩手準備)

今次Tasmania之旅~指令好清晰..配合老闆超凡駕駛技術

一路上..非常安全順利順暢~真係同老闆越來越夾(旅途好伙伴..哈)

原本今次長途會輪流駕駛~但停站小息好密..老闆又話唔攰

加上公路上..有好多慘不忍睹既動物屍骸~我最愛小動物

每次見到自然會閉目(勁心酸)~所以老闆話..那由佢全程負責吧

* * * * * * * * * *

3月11日(星期三..Day 3)~昨晚超好瞓..由瞓到醒都同一動作(哈哈)

瞓醒果刻..竟然同老闆一樣~諗緊自己係咪係屋企?

可想而知..townhouse同住係屋企一樣~好舒服自在

留係Launceston時間唔多..車程距離亦唔短~所以有d熱門景點

(如Cradle Mt.)車程太長太遠都無plan去~其次..考慮個吸引度

頭幾日行程無得自然醒~前晚較鬧鐘7:30起身~梳洗完..煮早餐


食完早餐..收拾行裝~預定時間..準時9點出發



行程原本plan去兩個wildlife park~因為我最愛接觸動物

其一係"Trowunna Wildlife Park"~不過老闆話去一個夠喎(衰)

所以取消依個..南下先參觀~時間上可以鬆一點(嗚..無得去! bye bye)



車程1小時..到達"The Honey Farm"
(沿路直去Trowunna Wildlife Park都係多10分鐘左右)



我好驚昆蟲..不過隔住玻璃遠d都ok既(哈哈)



我有飲蜜糖習慣~所以主打掃貨點之一



可以試食再買



買完蜜糖..再食雪糕



我要Raspberry..老闆要coffee

雪糕好香滑..唔太甜~果味足..咖啡味夠濃

已經坐outside曬住太陽食~但食完都結冰



Honey Farm對面有個motorhome campsite

本身我對motorhome好有興趣~早幾年已經叫老闆試玩

當時佢話"NO"~今次見到又話有興趣(一有campsite就入去睇)





沿途見依道風景好靚~所以揸車入去一轉



從山腰回望~加上涼風吹送..真係好靚好舒服

Tasmania好多草地~草地又好多羊咩咩+牛牛..正!



去到羊群附近..靜靜地落車影相~d羊已經開始戒備



你老闆呀! 行步路都粗魯過人~落車行兩步..就嚇走晒d羊(嘩哈哈)

仲問我d羊做咩走晒? 之後又賴佢地細膽..唔關佢事喎(笑死我!)



咁叫佢影牛啦! d牛淡定好多唔會走



騎馬人士見有車會停一停..等我地走左先行

所以經過時都叫老闆揸慢d~唔想嚇親隻馬



由Honey Farm返townhouse(車程1小時)~放底d蜜糖..再出發

下一站.."Lavender House"..車程40mins
(另外..Nobowla有個"Bridestowe Estate Lavender Farm"有興趣可以參觀)



店內有一個職員~略講解介紹後..就自行參觀

不過薰衣草已經收割..所以無花睇~依道都係我掃貨點之一

試用品係收銀檯台~試用完..可以慢慢選購



大半日車走行程完畢~返townhouse泊好架車

餘下行程..準備慢步城鎮



(待續)

參考資料 :

1. Trowunna Wildlife Park - http://trowunna.com.au/
2. The Honey Farm - http://www.melitahoneyfarm.com.au/
3. Lavender House - http://www.noworganics.com/
4. Bridestowe Estate Lavender Farm - http://bridestowelavender.com.au/pub/

6 則留言:

  1. hmmm....too bad you can't go to the wildlife park. But if you come visit SF bay area one day, you can go to the Safari we have here in Santa Rosa =)

    jessee

    回覆刪除
    回覆
    1. hello..o jessee~happy sunday :)
      Safari..正呀! 我鐘意去依d呀^^

      刪除
  2. hi yanomi, remember I told you that I haven't eaten those Chinese "go" for years when you posted your home made Chinese new year "go" on your blog...I went for dim sum with my friend and her family earlier today, her mom gave me one loaf each of homemade turnip "go" and water chestnuts "go." I jus had some and they tasted sooooo yummy! haha...I just want to let you know because I were so excited tasting those "go" =)

    jessee

    回覆刪除
    回覆
    1. hello..o jessee
      wow~~~! feel到你有幾興奮呀..哈哈哈哈
      仲要係homemade仲正~果個味道同街買..真係特別唔同架

      刪除