2012年1月4日 星期三

食譜。香酥杏仁條



12月23日(Happy Friday)~提早全素日

依日晚餐我買左2個現成齋(芋頭魚+齋鹵味)就算數啦

假期前夕心情真係特別興奮~由其我最愛既聖誕節ma

加上依日唔係好想煮囉~反而諗起聽日返娘家慶祝平安夜

就想整d新野比佢地試下~記得有次媽媽買過美心既杏仁條

知爸媽都like食(不過我都like^^)~所以依日就整個"香酥杏仁條"呢







依日特登上烘焙店買材料~其實用料都好簡單

只係要酥皮,杏仁片,糖霜,蛋白就已經可以整成了

另外我再加d杏仁粉~等個杏仁條更加香杏仁味

杏仁片我揀選用blue diamond





















酥皮其實可以自己搓既~不過我超懶..買現成既方便好多

杏仁條焗起放涼後即食超香鬆脆..好好味~第2日食其實都脆

但無即食果種口感咁鬆~所以拎返娘家之前我再翻焗一陣

效果回復如同即整既一樣..鬆脆到一咬就成地"碎碎"呢^^
































食譜 :
1. 酥皮-3/4pack   2. 糖霜-120g   3. 蛋白-1隻   4. 杏仁粉-1茶匙   5. 杏仁片-適量 

1. 酥皮回軟碌薄成長方型~再用叉平均刺孔
2. 糖霜,蛋白,杏仁粉完全拌勻~再搽上酥皮面(半厚狀態)
3. 放上適量杏仁片於酥皮上再略壓~放入雪櫃雪10分鐘
4.取出切成條狀..放上焗盤~焗18分鐘..放涼即成

沒有留言:

張貼留言