2014年11月7日 星期五

華欣自駕遊。我們在途上


終於黎到最後一篇遊記"我們在華欣"~今次影左好少私人相

因為無點叫老闆影~始終影相依家野~想佢隨心..唔駛叫囉

即係咁!! 好似係Swiss Sheep Farm~佢(隨心)一支箭走去影新娘

又即係咁!! Day 2搵spa料~我睇package..佢(隨心)影靚女服務員

旅程上..我除左係人肉GPS+領隊~老闆好似無留意我存在(嗚)

但返到香港就問..點解我地無乜相~虧佢仲好意思問"點~解?"(吼)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

第一日落機去攞車~Hertz果個泰男..wow!! 身型幾正架



老闆好滿意間villa~即時影幾張相比fd睇+放上FB專頁



典型低頭族..由朝到晚都忙玩手機

share用既tdac數據卡~佢應該使用量達98%



其實老闆都怕曬架~影完相會閃去避一避



無時無刻..我都留意他@Plearn Wan Village



無時無刻..我也留意他@night market

行咁快!! 唔見左我~唔知幾時會發現呢^^



依張好攪笑~因為倒數完41分鐘=有人造浪

但等左好耐都無動靜~老闆駛唔駛等到咁hea..託晒頭



果然一擁浪就反艇落水(哈哈)



依個畫面..d人好似係大海求生



依張老闆係影滑梯~返黎先發現影到我(哈哈)

我係道hea左好耐~唔駛出去玩..望住個人造浪灘都覺得舒服



原來老闆有偷影我既^^







華欣8天遊記..正式完滿結束!! 多謝收看^^



(完)

6 則留言:

  1. haha...you 2 are so cute.....you apparently were keeping an eye on him openly while he did that on you secretively....so sweet!

    jessee

    回覆刪除
    回覆
    1. HAPPY SUNDAY Jessee..你今日好嗎? ^^
      哈哈哈哈!

      刪除
  2. just read your post on facebook....I am doing things by myself a lot too....I enjoy that too....but I guess many people are just so used to hanging out with people and find it odd that someone goes o restaurant or shopping or going to movie by oneself.

    haha...we have so many similarities =)

    xoxo, jessee

    回覆刪除
    回覆
    1. yeah..原來你都係獨行俠~係囉..我都唔需要下下搵人陪去東去西
      反而鐘意一個人去邊都得~想幾時走又得..比較彈性+自在好多

      刪除
  3. 自駕遊去華欣玩……夠清幽、寧靜!我用dtac張數據卡攪左幾日先上到網,激 C 人! :-(

    回覆刪除
    回覆
    1. 機場買卡有人幫手攪埋..好方便 :)
      係啦..之前睇你布吉遊~都見你講開卡幾日後先用到又真係好奇怪

      刪除